یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیشنهاد وزیر صمت برای همکاری مشترک ایران و عمان در تولید خودرو برقی

  • کد خبر: ۱۹۸۸۴۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
پیشنهاد وزیر صمت برای همکاری مشترک ایران و عمان در تولید خودرو برقی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه دو کشور در زمینه برقی‌سازی حمل‌ونقل فعال هستند می‌توانند با همکاری یکدیگر خودرو‌های برقی تولید و به منطقه صادر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی‌آبادی در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عمان خطاب به همتای عمانی خود اظهار داشت: دو کشور سال‌هاست که به دنبال توسعه همکاری‌های خود در حوزه انرژی با یکدیگر هستند که برای تحقق این امر باید خطوط ارتباطی مشخصی داشته باشیم که خط انرژی، خود خط ارتباطی است که به تسهیل روابط کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه آماده سرمایه‌گذاری در عمان هستیم، افزود: در بخش انرژی آمادگی داریم در عمان نیروگاه بسازیم یا با همراهی شما در کشور‌های ثالث دیگر مانند آفریقایی اقدام به احداث نیروگاه کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچین برای ایجاد شهرک صنعتی در عمان آمادگی داریم یا اینکه سرمایه‌گذار عمانی را در ایران بپذیریم.

علی‌آبادی گفت: در حوزه‌های بزرگی مانند معدن، پزشکی و انرژی آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران عمانی را داریم.

وی افزود: بر اساس مذاکراتی که شما با بانک مرکزی ایران انجام دادید، نگرانی بابت مبادلات تجاری میان دو کشور رفع شده است.

علی‌آبادی گفت: برای تسهیل در تجارت می‌توانیم استاندارد یکدیگر را تأمین کنیم؛ در زمینه حمل و نقل نیز آماده ایجاد خطوط کشتیرانی هستیم و سرمایه‌گذاران در صورت آمادگی دو طرف آماده سرمایه‌گذاری هستند.

وی با بیان اینکه برای برقی‌سازی حمل و نقل می‌توانیم فعایت مشترک داشته باشیم، گفت: با توجه به اینکه دو کشور در زمینه برقی‌سازی حمل‌ونقل فعال هستند می‌توانند با همکاری هم خودرو‌های برقی تولید و به منطقه صادر کنند.

علی‌آبادی افزود: دو کشور می‌توانند با یکدیگر اتحاد صنعتی و تجاری داشته باشند تا نیاز مردم منطقه را تأمین کنند؛ بنابراین گزارش در این مراسم توافقنامه حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشترک میان وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.

یادداشت تفاهم همکاری در زمینه‌های فناوری و تکنولوژی با اتاق بازرگانی عمان به امضا رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->